Vragen?

Ik heb problemen met het aanmaken van een account. Hoe kan dat?

Waarschijnlijk maakt u gebruik van een verouderde internetbrowser. Wij raden aan om gebruik te maken van Google Chrome of Safari. 

 

Ik krijg steeds een foutmelding, wat nu?

Waarschijnlijk zijn uw inloggegevens van de website en uw account in het kaartverkoopsysteem niet goed gekoppeld. Bel alsjeblieft de kassa op 010-4118110.

 

Ik wil meer kaarten bestellen maar kan geen aantal aangeven.

Het winkelmandje bevat geen kaarten maar enkel voorstellingen. Het aantal kaarten per voorstelling vult u bij een latere stap in.

 

De plattegrond laadt niet bij het bestelproces

Mogelijk gebruikt u een verouderde browser. Probeer het nogmaals in Chrome of Safari, of update uw browser. 

 

Ik krijg geen plattegrond te zien

Sommige voorstellingen zijn ongeplaceerd en hebben vrije zitplaatsen. Hierdoor krijg je geen plattegrond te zien en ga je gelijk door naar het prijsoverzicht.

 

Waar kan ik mijn gekochte tickets terugvinden op de website?

Je kaarten ontvang je na betaling direct als e-ticket via de mail. Op de website kunnen deze niet gedownload worden. 

 

Ik ben mijn e-tickets kwijt/heb deze niet ontvangen. Hoe kan ik deze (opnieuw) ontvangen?

Soms komen de e-tickets in de spam-inbox terecht, wellicht vindt je ze daar. Kan je ze  niet vinden? Mail of bel de kassa, dan kunnen wij de tickets opnieuw toesturen.

Als u de kaarten op de dag van de voorstelling nog niet ontvangen heeft, kunt u deze afhalen aan de kassa van het theater waar u naartoe gaat op vertoon van de bevestigingsmail.

 

Ik kan niet meer naar de voorstelling. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Het is mogelijk om kaarten te annuleren tot uiterlijk 24 uur voor de voorstelling. In ruil hiervoor ontvang je een tegoedbon. Wij geven geen geld terug. Wilt u de kaarten annuleren binnen 24 uur, dan nemen wij ze niet terug. 

 

Ik ben slecht ter been of zit in een rolstoel, hoe kan ik het beste een plek reserveren?

Wij hebben speciale rolstoelplaatsen en rijen die makkelijk te bereiken zijn vanuit de ingang van de lift. Belt u met onze kassa om deze te reserveren: 010-4118110.

 

De voorstelling is uitverkocht. Kan ik op een wachtlijst worden geplaatst?

Bij uitverkochte voorstellingen kun je vanaf één uur voor aanvang een wachtnummer halen bij de kassa. Wanneer er nog plaatsen beschikbaar zijn worden die op volgorde van het wachtnummer verkocht.

 

Welke cadeaukaarten accepteren jullie bij de kassa?

Wij accepteren de Podiumcadeaukaart en Theater-en Concertbon. Helaas accepteren wij geen VVV bonnen.

 

Kan ik mijn Podium Cadeaukaart of tegoedbon ook online inwisselen?

Ja. U kunt in het betaalproces (een deel van het bedrag) betalen met uw Podium Cadeaukaart of tegoedbon. Let op: de Podium Cadeaukaart maakt ook gebruik van een pincode (deze zit onder het grijze stickertje en kun je wegkrassen).

 

Kunnen kaarten ook vanaf mijn telefoon worden gescand? 

De tickets voor de voorstellingen kunnen worden gescand vanaf je telefoon, let erop dat je de helderheid hoog zet. Consumptiebonnen bij de tickets moeten wel geprint worden. Dit kan eventueel bij de kassa tot aanvang voorstelling.

 

Hebben jullie groepskorting?

Neem voor reductietarieven voor grote groepen contact op met de kassa via 010-4118110. 

Help, ik ben iets verloren.

Mocht je iets verloren zijn dan kan je terecht bij onze receptie voor de gevonden voorwerpen. Deze is telefonisch te bereiken via 010-4044111 (ma-zo van 8.30 – 20.30 uur).

 

Hoe laat is jullie locatie Witte de With open?

Theater Rotterdam locatie Witte de With is een uur voor aanvang voorstelling geopend.

 

Waar is TR Witte de With?

Locatie Witte de With is gevestigd op de William Boothlaan 8, hier zat voorheen het Ro Theater.

 

Waar kan ik mijn auto parkeren?

Je kunt je auto parkeren in parkeergarage Schouwburgplein. Je rijdt er vanaf via twee ingangen in:
- er is een ingang aan het Schouwburgplein (voor de TR Schouwburg)
- of rijdt via 'parkeercluster Rotterdam Centraal' (ingang via de Weenatunnel voor Centraal Station).

Gebruikers van een navigatiesysteem adviseren we om Mauritsstraat 1 of Schouwburgplein 25 als bestemming in te voeren. De navigatie brengt je naar de ingang van parkeergarage Schouwburgplein.

Via parkereninrotterdam.nl kun je met grote korting parkeren. (Deze website vervangt onze blauwe kastjes). Kijk zelf welke korting het beste bij je past. 

Parkeren bij TR Witte de With kan het beste in de parkeergarage aan Hartmanstraat 36. Deze garage zit op 1 minuut lopen van het theater. 

 

Kan ik in de buurt iets eten voorafgaand aan een voorstelling?

Kom je borrelen, lunchen, dineren. koffie drinken, voorbespreken of nabeschouwen voor of na een voorstelling? Dit kan bij Café Restaurant Floor, in de schouwburg. Meer informatie en/of reserveren kan via www.cafefloor.nl.

 

Staat uw vraag er niet bij?

Mail ons je vraag! Misschien kunnen we hem hier in deze lijst opnemen. Je kan een email sturen naar: kassa@theaterrotterdam.nl

Ik wil meer weten over
Cookies

Theater Rotterdam maakt gebruik van cookies. Omdat wij jouw privacy willen waarborgen én de gebruiksvriendelijkheid van je bezoek aan onze websites willen verbeteren. Wij vinden het belangrijk dat je weet hoe en waarom wij deze gebruiken.

Meer informatie over cookies Akkoord